زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 4:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 213
نویسنده پیام
sara آفلاین



ارسال‌ها : 31
عضویت: 22 /9 /1393
تشکر شده : 1
دانلود بازی پدرخوانده ۲ – The Godfather II برای کامپیوتر

توضیحات بازی : The Godfather 2 نسخه دوم بازی مشهور و پرطرفدار پدرخوانده است که بعد از موفقی فوق العاده چشمگیر و عالی، شرکت بزرگ EA اقدام به ساخت نسخه دوم آن کرد و آن را در سال ۲۰۰۹ عرضه کرد. این بازی همانند نسخه اول خود توانست فروش فوق العاده ای داشته باشید و در زمان خود در جمع پرفروش ترین بازی ها قرار بگیرد. داستان بازی The Godfather 2 در شهر های مختلف مثل نیویورک و میامی رخ می دهد که در هر یک از این شهر تعداد فراوانی ماموریت وجود دارد که می توانید ساعت ها به انجام آن ها بپردازید. شخصیت بازی یکی از اعضا مافیا است که سعی دارد تا برای خود و سایر اعضای گروه اعتباری بدست آورد.

در این راه باید از مهارت های مختلف هر یک از اعضای گروه استفاده کند و به کمک آن ها سایر گروه ها و افرادی را که در برابرشان قرار می گیرند را نابود کند. برای مطرح کردن خود در شهر می توانید به مغازه های مختلف رفته و از آن ها در ازای داشتن ارامش پول بخواهید با این کار شما به آن ها تضمین می دهید که هیچ خطری آن ها را تهدید نمی کند. نقش اصلی در بازی The Godfather 2 دومنیک نام دارد که باید او را در رقابت با سایر گروه ها کمک کنید و حتی خانواده اعضای مافیا را نیز گروگان بگیرید و اگر در قسمت هایی مجبور شدید بی گناهان را نیز بکشید تا برای خود موفقیت کسب کنید. جالب است بدانید در بازی The Godfather 2 می توانید یک مهارت خاص را تقویت کنید به عنوان مثال می توانید به یک تیر انداز فوق العاده ماهر تبدیل شوید که دورترین هدف ها را نیز به خوبی مورد اصابت قرار می دهد.بعلاوه این قابلیت را نیز دارید تا با گرو های دیگر متحد شوید و علیه یک گروه خاص اقدام به حمله کنید که این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

» توجه: تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, VISTA, 7

Processor: Intel 2.8 GHz , AMD Athlon 64 3000

Memory: ۲ GB

Graphics: GeForce 7800 GT, ATI X1600 or better

Hard Disk Space : ۶ GB

DirectX : ۹.۰» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۳.۸ GB

دانلود قسمت 1: لینک مستقیم

دانلود قسمت 2: لینک مستقیم

دانلود قسمت 3: لینک مستقیم

دانلود قسمت 4: لینک مستقیم

برچسب ها : بازی The Godfather II, دانلود بازی The Godfather II, دانلود بازی The Godfather II با حجم کم, دانلود بازی The Godfather II برای pc با سرعت بالا, دانلود بازی The Godfather II برای کامپیوتر با لینک مستقیم, دانلود بازی جدید The Godfather II, دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی The Godfather II, دانلود نسخه فشرده بازی The Godfather II با حجم کم, دانلود کرک راهنمای نصب بازی The Godfather II, دانلودThe Godfather II, Godfather 2 نسخه دوم بازی مشهور و پرطرفدار پدرخوانده است, پدرخوانده, پدر خوانده 2 The Godfather برای شما, دانلود رایگان, دانلود رایگان پدر خوانده,


یکشنبه 24 اسفند 1393 - 10:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | دانلود بازی پدرخوانده ۲ – The Godfather II برای کامپیوتر | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS